۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

نمایشگاه عکس “جاده عشق” و “ضامن آهو” افتتاح شد

نمایشگاه عکس “جاده عشق” و “ضامن آهو” افتتاح شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: نمایشگاه عکس شش دوره گذشته جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو و همچنین نمایشگاه عکس “جاده عشق” در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه عکس شش دوره گذشته جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو و همچنین نمایشگاه عکس “جاده عشق” ظهر چهارشنبه با حضور احمد مردای فرماندار بندرعباس و حجت الاسلام حسین مرشدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نگارخانه زنده یاد کوروش گرمساری فرهنگسرای طوبی بندرعباس افتتاح شد.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: مجموعه ای منتخب از عکس های نمایشهای برگزار شده ادوار گذشته جشنواره در قالب تابلو عکس به جهت آشنایی شرکت کنندگان و عموم در نگارخانه به نمایش گذاشته شده است.

مهدی نیرومند افزود: علاقمندان می توانند برای ذهنیت و داشتن سابقه ای از نمایش های اجرا شده در ادوار گذشته از این نمایشگاه عکس دیدار کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر دایر بودن نمایشگاه عکس، کودکان می توانند در محیطی مفرح به نقاشی بپردازند.

در نمایشگاه عکس شش دوره گذشته جشنواره ضامن آهو ۳۶ اثر و در نمایشگاه عکس جاده عشق ۲۱ اثر به نمایش گذاشته شده است.

هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از ۲۰ الی ۲۳ شهریورماه در فرهنگسرای طوبی در بندرعباس برگزار می شود.

 

 

کد خبر 2133563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha